Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Ramona - 20 augusti 2016 14:30

Ser att det var längre tid sen sist jag skrev än vad jag trodde :/
Här har det iaf varit full rulle dom senaste månaderna, renovering av lekstugan (vilket tagit mycket längre tid än vad vi trodde det skulle göra)
Men nu är den nästan färdig, sambon håller på med det lilla trädäcket till den nu men annars är den färdigrenoverad utvändigt och invändigt :)
Jag är äntligen klar med min utbildning, så nu kan jag titulera mig som undersköterska :)
Jag har haft två veckors semester (betald), sambons syster med barn kom och hälsade på 3 veckor (dom bor i USA) och jag har haft 2 stora 30-års kalas ett för släkten och ett för vänner med 80-tals tema, jag kommer leva länge på den sistnämnda, vilken stämning de va, vilka underbara vänner jag har <3
Nu är vi tillbaka i gamla rutiner igen, jobb för oss och dagmamma/dagis för dottern, vi började även vara blöjfria på dagarna vilket har fungerat över förväntan, några olyckor än så länge men det får man räkna med, hon är superduktig iaf :)
Det var väl i snabba drag vad jag spenderat sommarn med :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards