Direktlänk till inlägg 3 januari 2016

Nyår!

Av Ramona - 3 januari 2016 19:16

Jaha då har vi trätt in i 2016, ett år som baske mig ska bli mitt!
För det första ska jag få mitt självförtroende tillbaka, jag ska börja tro på mig själv, ta för mig mer och allt som hör där till!
För det andra ska jag ha en anställning (ev kanske jag kan nöja mig med ett längre vikariat i värsta fall) är så trött på att jobba som timvikarie nu, har arbetat som det i 13 år och nu när man har barn så vill man faktiskt kunna planera helgutflykter med sin familj utan att få skit från jobbet för att man kanske inte kan/vill jobba varje helg!
Och för det tredje så ska jag komma i mina kläder som jag hade innan graviditeten, nu ska dom sista kilona bort jag trodde jag skulle bli gladare och må bättre med lite fler kilon eftersom jag alltid varit underviktig men jag känner mig bara tröttare och inte alls på humör för att klä upp mig när inga kläder passar mig längre.

För övrigt så hade vi en supertrevlig nyårsafton, den blev nästan som planerad men men det gick ju vägen,
Vi var hemma hos oss med lite vänner, det blev musiktävlingar planka till middag och en god cheesecake till efterrätt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ramona - 20 augusti 2016 14:30

Ser att det var längre tid sen sist jag skrev än vad jag trodde :/ Här har det iaf varit full rulle dom senaste månaderna, renovering av lekstugan (vilket tagit mycket längre tid än vad vi trodde det skulle göra) Men nu är den nästan färdig, sambon...

Av Ramona - 1 april 2016 20:35

Nu har vi äntligen fått hem lekstugan och i veckan inhandlade jag och Lillfia färg till den, både utvändigt och invändigt :) så nu har vi börjat lite smått med renoveringen ochbjag tror att det kommer bli bra när det blir färdigt :) Här är några för...

Av Ramona - 26 mars 2016 15:31

Skärtorsdagen börjades med jobb men slutade tidigt så var helt okej ändå, sen åkte jag och Thea o handlade, sen åkte vi hem o lagade påskbuffé och gjorde ett snabbstäd :) Sedan gjorde vi iordning påskkärringen,Thea hade lite svårt att stå still men ...

Av Ramona - 21 mars 2016 14:33

I veckan som var hittade vi den perfekta lekstugan! :) Jag började leta redan förra året men hittade ingen som riktigt var som jag ville eller som inte var tillräckligt stor, tillslut hittade jag en som man fick bygga helt från scratch själv men den...

Av Ramona - 11 mars 2016 14:48


Idag la jag upp en bild på min instagram med texten gomorron och en bild på när min 2,5 åriga dotter smakar på mitt kaffe, hon hade en egen liten kopp som rymmer ca 3 klunkar! Jag blev nästan direkt påhoppad att det inte var bra för barnet och blev ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards