Alla inlägg under februari 2016

Av Ramona - 10 februari 2016 22:02

Då var praktiken på akuten över :(
Jag har lärt mig massor och det har varit väldigt spännande, så man saknar det lite, ist är jag nu tillbaka i dom gamla vanliga fotspåren :/ äldreomsorgen och en massa plugg!
Det är inte så att jag ogillar äldreomsorgen, jag älskar det jag gör och arbetskamraterna är trevliga men det känns nästan lite tråkigt nu när jag är snudd på drömmen! Jag har alltid drömt att jobba på ett sjukhus, har alltid haft siktet inställt på förlossningen men nu kan jag även tänka mig ett arbete på akuten :)
Men som tur är så är jag välkommen tillbaka till sommaren så jag tänker ta chansen o ta sommarjobbet där, blir det ingen fortsättning av något slag så har jag fått en fruktansvärd bra merit och jag har fått prova på att faktiskt jobba som det jag utbildar mig till, en undersköterska :) inom äldreomsorgen får jag inte titeln undersköterska utan där får jag titeln Omsorgsassistent och jag får inte göra dom saker som en undersköterska ska göra, det har sköterskorna tagit över!
Så nu får vi se vad framtiden har i sitt sköte för min del!
Jag är just nu halvvägs i mitt drömliv:
En Karl som jag är alldeles tokig i,
En dotter som är det bästa som hänt mig,
Nu fattas bara en "fast" anställning (helst på ett sjukhus) och ett syskon till Thea och sen lever jag mitt perfekta liv ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards