Alla inlägg under augusti 2015

Av Ramona - 22 augusti 2015 00:22

sommarvikariatet är slut och skolan har börjat igen :)
Jag fick förlängt 4veckor på jobbet iaf och börjar med 2nätter, var väl 3-4 år sen sist jag jobbade natt så vi får se hur detta går, än så länge är jag vaken iaf ;)
Just nu har jag det väldigt lugnt :)

Av Ramona - 14 augusti 2015 18:41

jag har inte kommit in i bloggvärlden så bra än så tyvärr blev det ytterligare ett längre blogguppehåll ;P
Denna sommaren har jag haft fullt upp, jobbat som en dåre och varje ledig stund har jag umgåtts med min sambo, vår dotter o vår hund :)
Min sambo har varit hemma 7 veckor med vår dotter medans jag jobbat men det funkade bra de med :)
Så någon direkt semester har det inte blivit, vi hade ledigt 1v gemensamt i Juni och nu har vi haft 10 dagar till :)
Första veckan blev det inte så mycket semester, då sysslade vi med hus o trädgård men dessa 10 dagar har vi varit iväg, ca 260mil i bil på 7 dagar blir det när vi kommit hem!
Vi har varit och hälsat på min moster som bor utanför Åre och nu sitter vi i bilen på väg hem :) Vi ska stanna till i Stockholm över natten och fortsätta färden i morgon :)
Sen nästa vecka har jag min sista vecka på jobbet och på tisdag är det skolstart igen, bara 1år kvar innan jag är uska :) sen är ju frågan läsa vidare eller nöja mig? :)
Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards