Direktlänk till inlägg 6 januari 2016

Insikt!

Av Ramona - 6 januari 2016 16:57

Innan jag blev gravid var jag alltid underviktig, det kvittade vad jag än gjorde så kunde jag inte gå upp i vikt!
Pizza, chips, choklad och Cola blev det 5-6 dagar i veckan och inte ett kilo ökade vikten med.
Under graviditeten gick jag upp 24 kg och efter var jag glad att man stannade ett par kilon innan startvikten på graviditeten.
Jag har alltid varit bestämd att inte häkta med att gå ner gravidkilona utan det skulle få ta den tid det tar, och det har det fått göra. Nu 2 år efter har jag ca 8kg kvar till startvikten och det har jag varit nöjd med eftersom jag vägde alldeles för lite innan graviditeten.
Men så idag bestämde jag mig för att köpa en bikini eller två för presentkortet jag fick i julklapp (jag hade insett att jag 2 år senare fortfarande använder gravidbikinin) och får se mig själv i spegeln, där hade jag försökt trycka mig i en bikini i size 36 och det var ingen vacker syn XD det var inte det att jag inte kom i size 36 utan det var mer att jag var alldeles för optimistisk för att tro att jag kommer i kläder size 36 överhuvudtaget :) men just där just då bestämde jag mig så jag köpte en bikini i size 38 som passar mig nu och sen köpte jag en bikini i size 36 som jag ska ha som mål att komma i till sommaren ;) sen är jag nog 100% nöjd :)

 
 
Johanna

Johanna

9 januari 2016 12:16

Hej!
Jag heter Johanna Åberg. Jag skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig. Finns det någon mailadress jag kan nå dig på? Skicka den gärna till johanna@abergskostochhalsa.se
Ha en fin lördag!
Mvh Johanna

http://Www.abergskostochhalsa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ramona - 20 augusti 2016 14:30

Ser att det var längre tid sen sist jag skrev än vad jag trodde :/ Här har det iaf varit full rulle dom senaste månaderna, renovering av lekstugan (vilket tagit mycket längre tid än vad vi trodde det skulle göra) Men nu är den nästan färdig, sambon...

Av Ramona - 1 april 2016 20:35

Nu har vi äntligen fått hem lekstugan och i veckan inhandlade jag och Lillfia färg till den, både utvändigt och invändigt :) så nu har vi börjat lite smått med renoveringen ochbjag tror att det kommer bli bra när det blir färdigt :) Här är några för...

Av Ramona - 26 mars 2016 15:31

Skärtorsdagen börjades med jobb men slutade tidigt så var helt okej ändå, sen åkte jag och Thea o handlade, sen åkte vi hem o lagade påskbuffé och gjorde ett snabbstäd :) Sedan gjorde vi iordning påskkärringen,Thea hade lite svårt att stå still men ...

Av Ramona - 21 mars 2016 14:33

I veckan som var hittade vi den perfekta lekstugan! :) Jag började leta redan förra året men hittade ingen som riktigt var som jag ville eller som inte var tillräckligt stor, tillslut hittade jag en som man fick bygga helt från scratch själv men den...

Av Ramona - 11 mars 2016 14:48


Idag la jag upp en bild på min instagram med texten gomorron och en bild på när min 2,5 åriga dotter smakar på mitt kaffe, hon hade en egen liten kopp som rymmer ca 3 klunkar! Jag blev nästan direkt påhoppad att det inte var bra för barnet och blev ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards